Καλά, είναι η όλη φάση να γελάει και κάθε πικραμένος!! Έχω διακοπές για μερικές βδομάδες, οπότε είπα να το ρίξω στην ξάπλα ακριβώς τώρα και έβαλα να δω μια ταινία στον υπολογιστή και συγκεκριμένα το Syriana που είναι πολιτικό θρίλλερ και ουσιαστικά βρίζει το καθεστώς του Bush. Ε, η ταινία ξεκινάει με ένα μουεζίνη να έχει βγει στο μιναρέ και να ωρύεται ότι ο Θεός είναι μεγάλος (Allahu Akbar!) και να καλεί τους πιστούς σε προσευχή.

Ε, με το που ακούει το Μουφ το μουεζίνη αρχίζει να γρυλλίζει και μάλιστα πολύ σοβαρά. Και μετά αρχίζει να γαυγίζει!! Να ωρύεται!! "Βρε ΣΚΑΣΕ!" να φωνάζω εγώ! Τίποτα το Μουφ! Μου έρριξε εκείνο το βλέμμα που λέει "Αφού είσαι ηλίθια και δεν ξέρεις τίποτα, άσε με μένα να καθαρίσω!" και πάει να κάνει επιθεώρηση του σπιτιού να δει αν τρύπωσε κανένας φανατικός Μουσουλμάνος!!!!! Και τώρα, ρε σεις, έχει μουλαρώσει και κάθεται και γρυλλίζει στο παράθυρο του σαλονιού μέσα και φυλάει καραούλι!!!

Θα μου πείτε, είτε κανας φανατίκλας Amish, είτε κανας φανατίκλας Αμερικανάρας κοκκινολαίμης Προτεσταντάρας φονταμενταλιστής από το Ρεντνεκιστάν του Μίσιγκαν θα ήταν ο "εκτροφέας" του!! Αλλά τέτοια έλλειψη ανέχειας, πρώτη φορά τη βλέπω στο Μουφ! Και θέλω να δω την ταινία, αλίμονό μου, πάλι με βλέπω να τη βγάζω διαβάζοντας πώς να κάνω παρουσιάσεις Ζεν με σλάιτς εμπνευσμένα από την Ιαπωνία!! Δεν έχω ιδέα τι πιστεύει το Μουφ για ξεβράκωτους Γιαπωνέζους στο λουτρό όμως...