Καλά, το τι μαθαίνω από αυτό και γι' αυτό το σκυλί δεν περιγράφεται! Αυτό που ήξερα μέχρι σήμερα ήταν ότι απεχθάνεται μετά βδελυγμίας οποιοδήποτε είδος μουσικής ακούω. Και συνήθως ακούω πάρα πολλά διαφορετικά είδη. Σήμερα όμως ανακάλυψα κάτι καινούριο!

Όπως έχω ξαναγράψει, κάνω το ετήσιο μου road trip ανά τις ΗΠΑ και φέτος αποφάσισα να πάρω τα βουνά ανατολικά (πέρσυ πήρα τα βουνά δυτικά). Συνήθως το ταξίδι το κάνω άνοιξη μετά το εαρινό εξάμηνο διότι με έχουνε τελείως στίψει οι φοιτητές και δεν μπορώ στο τέλος καν να σκεφτώ από την κούραση. Ξεκουράζομαι λοιπόν αγρίως και φεύγει και το άγχος. Σήμερα λοιπόν μια γνωστή μου βρήκε και μου έστειλε μια σελίδα ραδιοφωνικών σταθμών που μπορεί κανείς ν' ακούει τσάμπα και χωρίς διαφημίσεις. Πώς μου ήρθε λοιπόν και αποφάσισα να ακούσω έναν αγγλικό σταθμό που παίζει New Age Meditation Music.

Ε, λοιπόν το Μουφ τρελλάθηκε απ' τη χαρά του. Σηκώθηκε και πήγε κατευθείαν στη μαξιλάρα του και ξάπλωσε να χαλαρώσει κοιτάζοντάς με νυσταγμένα. Μετά το έρριξε στο τέντωμα, αργά και νωχελικά, ούτε γιόγκα να έκανε! Εν συνεχεία κοιμήθηκε. Μετά ψιλοξύπνησε και άκουγε τη μουσική. Κάποια στιγμή είπα να πάω στην κουζίνα και όχι μόνον ΔΕΝ με ακολούθησε ως συνηθίζει να τη στήσει έξω απ' το ψυγείο, αλλά όταν γύρισα τον βρήκα να έχει κουλουριαστεί στον καναπέ, είχε πάρει αγκαλιά το λάπτοπ μου (!) και είχε ακουμπήσει το κεφάλι του δίπλα κολλητά ν' ακούει τη μουσική! Τώρα κάθεται απλώς δίπλα μου και απολαμβάνει τη μουσική των tree-huggers που έχει πουλάκια να κελαηδούν γλυκά-γλυκά, αυλούς του Πανός και άλλες παρεμφερείς ιστορίες!!

Αν θέλετε να κόψετε αντίδραση των σκύλων σας, ο σταθμός είναι εδώ:http://www.athena365.com/index.live&action=new1